Ex-Epafis

Οι προσφορές WebChefs εξυπηρετούν πάντα κάτι διαφορετικό.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΡΓΟΥ

Το ex-epafis.com είναι ένα ψηφιακό ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι σχεδιαστές και προγραμματιστές μας Wordpress δημιούργησαν ένα προσαρμοσμένο Wordpress θέμα γι' αυτούς και τους βοήθησαν με ενσωματώσεις εφαρμογών και ρυθμίσεις προϊόντων.

Δημιουργήσαμε ένα πανέμορφο λειτουργικό κατάστημα με μεγάλη ευελιξία για να τους βοηθήσουμε να αναπτύξουν την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο.

 

Το WordPress είναι το πιο δημοφιλές CMS στον κόσμο.
Με το WordPress που τροφοδοτεί το 26% των ιστοσελίδων του κόσμου είναι επίσης ένας από τους πλέον προτιμώμενους τρόπους δημοσίευσης περιεχομένου. Αυτό που το καθιστά τόσο δημοφιλές; Παρόλο που ίσως να μην υπάρχει ένα τέλειο Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (Content Management System), το WordPress έρχεται πολύ κοντά στο να είναι το καλύτερο. Τουλάχιστον είναι το πιο δημοφιλές. Οι τάσεις αναζήτησης στο Google δείχνουν ότι υπάρχει σημαντικό φως της ημέρας μεταξύ του WordPress και άλλων CMSes εκεί έξω. Αυτό είναι, τουλάχιστον, να πούμε ότι το WordPress παράγει περισσότερο ενδιαφέρον από άλλες πλατφόρμες.
Επιτεύχθηκε ένα ποσοστό κλικ μέσω κλικ 0,09% δημιουργώντας μια σειρά από νέες πωλήσεις
Κατά το πρώτο μήνα δραστηριότητας το κόστος ανά ενέργεια μειώθηκε κατά 20%
Απόδοση επένδυσης 272%
Social shares by network

Ιστοσελίδα που χτίστηκε με ...

Wordpress CMS, Google Adwords, Google Analytics και άλλα ...

Για να αποφευχθεί η υπερβολική στόχευση υφιστάμενων επισκεπτών.

Λύση

Μια δυναμικά καινοτόμος σουίτα ψηφιακών μέσων που επιτρέπει στους χρήστες να επαναπροσανατολιστούν με βάση την περιοδεία που είδαν τελευταίους και πέρασαν το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα προβολής. Αυτό έγινε με την εισαγωγή μιας καμπάνιας με βάση τα συμφραζόμενα ώστε να αυξηθεί η εμβέλεια, δείχνοντας στο μελλοντικό κοινό τη σημερινή και πιο δημοφιλής περιοδεία. Επιπλέον, εφαρμόσαμε ημερήσια και ανώτατα όρια συχνότητας για κάθε χρήστη, προκειμένου να αποφευχθεί η υπερέκθεση.

Αποτελέσματα

Έχουμε επιτύχει ένα ποσοστό κλικ έως (CTR) 0,09%, το οποίο οδήγησε σε νέες πωλήσεις. Στον εναρκτήριο μήνα δραστηριότητας της καμπάνιας, το κόστος ανά ενέργεια (CPA) μειώθηκε κατά 20%, ξεπερνώντας τον στόχο του πελάτη. Τον Φεβρουάριο του 2013, τα έσοδα μετά τα κλικ - (που δημιουργήθηκαν τόσο από τη δυναμική επανατοποθέτηση στόχου όσο και από την εκστρατεία αναζήτησης) - απέδωσαν απόδοση επένδυσης 272%.

Στατιστικά & στόχος Google:

0.09% CTR

20% less CPA

272% ROI

Από τον Πελάτη

“ Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον σχεδιασμό του Webchefs για την εκπληκτική δουλειά που έκαναν για την ιστοσελίδα μας. Τώρα έχουμε μια όμορφη και επαγγελματική ιστοσελίδα για το eshop μας. Ήταν τόσο εξυπηρετικοί σε ότι θέλαμε για την ιστοσελίδα μας και μας εκπαίδευαν για το πώς να το διαχειριστούμε. Ευχαριστώ πολύ. ”

Λάβετε νέες μελέτες περιπτώσεων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Περισσότερα έργα

Δείτε όλα